De ce nu am vrut sa ma reapuc de blog

Pentru ca sunt lenes. E de ajuns.

Dar nu e singurul motiv. Un amic mi-a povestit ca cei de la wordpress au pus la dispozitie spatiu pentru bloguri pe site-ul lor. Incercasem acum vreun an aproape sa pun softul pe un server gratis, dar am renuntat (probleme de acces la fisiere .htaccess, necesare pentru permalinkuri si altele). Intre timp, la propunerea altcuiva, am obtinut spatiu pe serverul altcuiva, care avea si propriul soft de bloguit. Dragut, dar… lenea si-a spus cuvantul si am cam renuntat.

Apoi, am vazut cateva din blogurile in romana tinute de niste unii tot aici, pe wordpress. Se pare ca exista un cuvant de ordine, si anume provocator. Blogul e cu atat mai trendy cu cat acopera teme mai hot. De ce uram barbatii, de ce iubim barbatii, de ce ii uram si ii iubim. OK, foarte frumos, dar daca si posturile din acele bloguri ar avea si ceva carne (nu va ganditi la prostii), ar fi si mai bine. Dar, de unde! Aceleasi comentarii parca scoase din revistele pentru adolescenti, cliseistice pana la extrem. Asa ca, evident, in egocentrismul moderat ce ma caracterizeaza, am zis imediat ca pot face mai bine. Tot ce-i posibil sa ma insel.

Ma gandesc adesea ca „ce bine ar fi sa scriu despre asta sau cealalta”. Tot adesea, calculatorul e deschis, dar lenea ma impiedica sa trec la fapte. Adevarul e ca e mult mai simplu sa citesc ce au produs altii si sa critic.

Ce-o sa cititi in acest blog? Habar n-am. Poate politica, mai ales ca se apropie alegerile pentru Congres in US. Despre cea de la noi… n-are rost. Poate cate ceva despre profesie, dar nu prea mult. Poate despre muzica, filme si restul rubricilor de oracol ce par sa nu lipseasca din nici un blog actual. Poate si poze. Poate nu.

Lasă un răspuns

