De ce cred ca a innebunit Yahoo!

Am mai cunoscut persoane care, aflate intr-o situatie extrem de tensionata si trebuind sa ia decizii rapide si hotaratoare, ajung sa faca gesturi necugetate. Am mai citit si despre companii care procedeaza similar.

Cred ca este si cazul Yahoo!. Mai precis, ma refer la modificarile aduse Yahoo! Mail. Habar nu aveam ca lucreaza la o noua interfata, stiam doar ca Yahoo! Photos (un serviciu pe care l-am tot folosit de vreo 3 ani incoace, mai ales de cand am avut prima camera foto digitala) va fi modificat consistent. Yahoo a achizitionat si Flickr, existand multe intrebari daca acesta din urma va mai exista in continuare, de sine statator.

Astazi ma trezesc ca tovarasii de la Yahoo incep sa imi explice ce si cum cu noul mail. Am intrat pana la urma si in mailul propriu-zis si… am ramas mut (ceea ce nu mi se intampla prea des)! Ca sa nu bat campii prea mult (s-a ocupat Yahoo de asta), in mare, interfata arata ca cea dintr-un client de mail, gen Outlook Express sau Mozilla Thunderbird: in stanga folderele, in dreapta sus continutul directorului, in dreapta jos continutul mailului. Totul, cu un font de o marime mica si pentru cineva cu acuitate vizuala maxima. Bineinteles ca se vad mai bine reclamele din extrema dreapta, care sunt mari, colorate si bine scrise.

Singura bucurie e faptul ca se poate reveni la „vechiul” de acum Yahoo! Mail. Vai, cand am revenit… eram acasa. Am spus ca probabil incet, incet, voi renunta la Yahoo! Mail si probabil ca asa voi face, dar intre timp… bine ca am scapat de hidosenia aia!

Daca asta e directia in care merge Yahoo!, mi-e cam frica de ce o sa schimbe la sectiunea Photos. Oricum, Google si Picasa pun la dispozitie spatiu web pentru albumele cu poze, ce pot fi uploadate direct din Picasa, pe contul de Gmail. Sper sa nu fiu fortat de desteptii de la Yahoo sa ma las si de Yahoo Photos!

2 Răspunsuri to “De ce cred ca a innebunit Yahoo!”

  1. stefantalpalaru Says:

    Pe mine nu m-a deranjat atât designul interfeţei cât responsivitatea scăzută. E bun şi AJAX-ul la ceva, dar când faci prea multe conexiuni pe un modem de cablu începe să se cumuleze lag-ul.

  2. manoland Says:

    eu Ajax folosesc la curatat aragazul si chiuveta. se pare ca il folosesc mai bine decat a facut-o Yahoo…


Lasă un răspuns

