Ya, hoo-ide-o de-aici, ca m-am saturat!

Scriam acum ceva luni de noua fata a Yahoo! Mail. Pana la urma am cedat si am facut si eu trecerea. Am zis ca nu voi avea o curba de invatare prea lunga, pentru ca eram obisnuit cu clientii de email, cu care seamana tare Yahoo! Mail. Dracu’ nu e asa de negru, dar tot drac e. Nu e de ajuns ca se misca destul de prost, acum au mai integrat si messengerul in mail. Care ma lasa sa astept zeci de secunde sa cetesc si eu un mail, care in 99% din cazuri imi e inutil, pe care l-am baut.

Presupunand ca as trece peste tampenia asta, peste alt afront al Yahoo nu voi trece. Spuneam tot undeva pe aici ca am utilizat destul de mult Yahoo! Photos. Imi placea ca pot sa urc pozele la gramada, ca e usor de administrat si ca are spatiu nelimitat. Trecusem si peste faptul ca pozele erau salvate mici (800*600). Ei, bine, cred ca Yahoo! e condus de romani. Dupa ce cu ceva luni in urma anuntau ca vor face un mare facelift la serverul pentru poze, ma suna un amic zilele trecute sa ma intrebe ce sa faca, unde sa isi mute pozele de pe Yahoo! Photos. Am ramas masca, nu mai intrasem pe server de vreo luna. Evident ca am intrat imediat si am ramas ca la teatru: Yahoo Photos se inchide!

Stati, ca nu e ca la faliment. Ne dau voie fie sa ne mutam pe alte servere, intre care si Flickr, fie sa downloadam pozele una cate una. Nici macar optiunea de a le cobori cate un album o data nu exista. Din cele 5 servere, 2 imi sunt cunoscute si utilizate, dar nu ofera ceea ce imi placea la Y! Photos. Asa ca am luat 2 decizii: am optat pentru transferul pe Flickr (care va dura si el cine stie cat, ca sunt pus in stiva) si in acelasi timp imi mai pun o data pozele pe spatiul Google din webalbums. Toata treaba e ca si la Google e doar 1 Gb de spatiu, dar am sperante ca va creste. Sper sa nu mor cu speranta asta.

Daca as gasi alternativa viabila pentru XP a Y! Mess, chiar ca as renunta la Yahoo.

De altfel, si managementul Y! imi impartaseste sentimentele, una din tantiile din conducere plecand de la Y! pentru firma Marthei Stewart. Gradinarit placut, ca Y! l-ai bagat in pamant!

2 Răspunsuri to “Ya, hoo-ide-o de-aici, ca m-am saturat!”

  1. stefantalpalaru Says:

    Eu la interfaţa beta am rezistat doar câteva minute. Avea un lag de speriat la conexiunea mea pe cablu de atunci. Ar fi trebuit să înveţe de la Google cum se face un Ajax decent.

    Cu pozele poţi sa încerci şi http://bayimg.com acum că şi-a revenit (sau să te uiţi la poze cu gagici în pielea goală printre taguri).

  2. manoland Says:

    mda, am incercat si bayimg. singura buba pentru mine e ca nu poti avea un cont, de unde sa administrezi treburile. plus ca trebuie sa faci bookmark la fiecare album, pentru ca altfel nu il mai gasesti.
    inca nu m-a contactat Flickr cum ca mi-ar fi pus pozele. iti dai seama ce coada? nici la lapte prin ’87 nu era asa.


Lasă un răspuns

