Impersonal, invasmantat in blogu-mi

O amica imi reprosa ca sunt prea impersonal pe blog. Am tot intrebat-o ce vrea sa spuna, dar nu prea m-am lamurit. Imi spunea ca doar prezint fapte, evenimente, dar fara sa se vada prea mult din ceea ce „sunt” eu. Ma compara cu un site al unui ziar, gen Adevarul sau Evenimentul zilei. Acum, nu prea am eu fata lui Cartianu (din fericire).

Am incercat sa ii spun ca nu doar prezint acele fapte, ci incerc sa le trec si prin filtrul propriu. Astfel, cine sunt eu poate fi deslusit din ceea ce scriu sau cum scriu.  Glumind, i-am spus ca nu imi voi smulge parul din cap pe blog si nici nu voi face spectacol cu sentimentele mele.

Asa ca intreb si eu mai departe: cat de personal trebuie sa fie un blog pentru a fi „personal” si „individualizabil”? Nu e blogul prin definitie personal?

4 Răspunsuri to “Impersonal, invasmantat in blogu-mi”

  1. stefantalpalaru Says:

    Care e culoarea ta preferată?

  2. manoland Says:

    Alb. Ah, nu stai, ca e non-culoare. Nu stiu. De ce?

  3. stefantalpalaru Says:

    Ca să personalizezi blogu😉
    Dacă vrei să fie culoare zi-i gri deschis, oricum alb perfect nu există în natură.

  4. manoland Says:

    si ce, n-am voie sa tind spre perfectiune? nu e asta extrem de personal?


Lasă un răspuns

