Silenzio stampa finito… o quasi

Stiu, n–am mai scris de mult. Am avut o perioada extrem de agitata. Inca nu stiu daca sa scriu un post fluviu sau mai multe, targetate. Mai vad eu.

Acum, scriu postul asta in avion. Mai am niste energie in baterie, asa ca imi omor cele 9 ore şi ceva peste Atlantic cum pot. Apropo, oceanul se vede superb, calm, linistit, de un albastru pictural. Mai ca as deschide o usire de urgenta sa fac o baie. Cred insa ca nu as mai zbura prea curand cu aceasta companie…

Intre timp, mi−am vandut apartamentul (mare aventura), mi−am comprimat viata in 2 valize şi un ghiozdan, am trecut prin niste calduri foarte ne−cool, am incercat sa manageriez despartirea de ai mei cat mai bine (nu stiu daca mi−a şi reusit), am aflat şi in mare programul la universitate pe primul semestru, mi−a fost dezvaluit şi viitorul coleg de apartament (un hispanic, student in anul al III−lea la colegiu la UCF). Deci multe s−au petrecut.

Cred ca ar fi mai bine sa le disec pe unele din cele de mai sus in posturi separate. Asa ca… m−am intors

Lasă un răspuns

