Un an

Pe nesimtite, blogul a facut un an. Primul post a fost pe 6 octombrie 2006. Abia azi, la 2 zile, mi-am dat seama. Ei, lasa, ca am sarbatorit sambata, cu mancare italieneasca.

Uitandu-ma rapid prin posturi, imi dau seama ca blogul e dezechilibrat. Bine, nici eu nu sunt chiar 100% normal, dar nu la asta ma refeream. Am avut o perioada in care n-am mai scris, ce a corespuns eforturilor de a ajunge in US, plus serviciul (care presupunea rapoarte zilnice, fapt ce imi consuma toata energia creativa).

La moment aniversar, nu se cuvine a starui prea mult in cele negative (se vede ca vizitez blogurile baptistilor, nu?), de aceea imi urez La cati mai multi ani, posturi bune si comentarii destepte!

3 Răspunsuri to “Un an”

  1. madelin Says:

    Asa sa fie!
    Sa ne mai povestesti cum e pe acolo, chiar asa dezechilibrat.
    La multi ani, blog al lui Mano!

    Madalina

  2. andreanum Says:

    Sa traiesti. La multi ani tara lu mano🙂

  3. manoland Says:

    Va multumesc pentru urari si sustinere!

    Ce sa zic, o sa incerc sa continuu sa scriu despre ce se petrece pe aici.

    Ar fi multe lucruri marunte de scris, dar imi e inca greu sa discern ce merita scris si ce nu. Ca lucruri se intampla zilnic. O sa meditez la problema asta.


Lasă un răspuns

