Cu gandul acasa…

Saturandu-ma (a cata oara?) de redox, dicroism si alte alea pentru un examen, am zis sa imi mai clatesc ochii. Si cum compania de cablu nu ofera canale „din alea”, am intrat pe YouTube, vrand sa vad ce pot vedea (ce frumos, nu?) despre Iasi, locul primei mele studentii.

Desi nu ma asteptam, am gasit cateva clipuri decente si o bijuterie:

E facut de o echipa profesionista din Iasi. Pe canalul lor de pe YouTube mai gasiti clipuri despre Iasi, unul extrem de crud despre starea monumentelor din Iasi, precum si parodii la celebra reclama Whas’up!!!! a Budweiser. Pentru amatori, un bun mini reportaj de la Romanian Fashion Week de anul asta, tot din Iasi.

Cum comenta cineva pe YouTube, parca niciodata n-am vazut Iasiul asa…

Lasă un răspuns

