Asa imi trebuie…

… daca ma bag in politica! Glumesc, desigur.

Am comentat pe blogul doamnei Renate Weber, la un post al dumneaei despre situatia din Italia, cu tiganii si romanii. Se pare ca am fost inteles gresit. Doamna Weber a revenit si a construit un intreg post in jurul comentariului meu. I-am raspuns din nou, incercand sa o asigur ca nu sunt nici mercenar politic, platit de vreun partid sa monitorizez blogurile contracandidatilor, si nici baga-strambe de meserie. Sunt sigur ca daca citeste ce am mai scris pe blogul asta se convinge de ce am spus.

In rest, sper ca si campania electorala din tara sa fie la fel de activa ca cea de pe blog.

3 Răspunsuri to “Asa imi trebuie…”

  1. stefantalpalaru Says:

    La faza asta chiar vreau autograf!

    De mult n-am mai râs aşa la un blog de politician🙂

  2. malina Says:

    :)))))))))))))
    da, chiar, demult :)))))))))))))))))

  3. manoland Says:

    Ei, nu e chiar doar de ras. Pe de o parte o inteleg, ca se da la gioale mult si des in campanii. Dar, pe de alta, daca tot a avut oameni care sa respinga „atacurile”, poate si citeau ce am mai scris pe aici, sa vada ca nu sunt angajat de vreun partid sau altceva.

    Eu m-am gandit ca era una din putinele persoane care ar putea sustine un dialog real pe probleme punctuale, mai ales ca avea experienta ONG.

    Asta e, poate o sa se convinga ca nu sunt cine a crezut (sau insinuat).


Lasă un răspuns

