Dorinte lepsuite

Imi da lamya777 de lucru.

Ce-mi doresc de Craciun?

Cum banui ca trebuie scrise lucruri concrete, nu ma refer la lucruri netangibile direct. Hmm, nu m-am gandit la un cadou anume. Asa, ar fi multe chestii care poate mi-ar placea, dar de a caror utilitate m-as folosi poate prea putin pentru cat costa. Daca as avea mai mult timp liber sa ma plimb cu masina, poate mi-as dori un navigator GPS. La fel, tot daca as avea timp, poate bilete la unul sau mai multe dintre nenumaratele parcuri de distractii din zona. Ah, da, poate o vacanta la schi, dar e cam departe de unde sunt. Tot departarea si timpul scurt ma cam impiedica sa vin in tara de sarbatori.

Asadar, multe lucruri.

Trei dorinte pe care le-as spune pestisorului de aur

Hmm, nu m-am gandit pana acum. Imi vin in minte toate bancurile pe care le stiu pe acest subiect. Sa vedem:

1. Parintii si cei dragi sa fie sanatosi, sa ma pot bucura de ei cat mai mult timp
2. Poate sa ma intorc in timp sa repar unele lucruri, sa spun niste lucruri ce meritau spuse-desi poate daca as fi facut asta atunci, poate nu as fi invatat niste lectii valoroase.
3. Sa am puterea sa fac ceea ce trebuie si resursele sa fac ceea ce imi place.

Cred ca e bine. Daca se modifica ceva, revin eu pe urma.

De la mine, o trimit mai departe la stefan, pentru ca stiu ca „adora” asa ceva, si la mihaelaz. Spor, ca nu e usor.

4 Răspunsuri to “Dorinte lepsuite”

  1. krossfire Says:

    Eu as gati pestisorul de aur dupa ce in prealabil mi-as fi dorit niste lamaie😀

  2. manoland Says:

    Mah, nu stiu ce ai obtine din el. Doar daca e ditai crapul auriu asiatic. In rest… arzi carbunii de gratar degeaba. Sau poti intai sa iti doresti sa fie mai carnos!

  3. Ce imi doresc… « Says:

    […] in momentul de fata. Si ca sa nu para ca am uitat… aceasta “munca” e datorita lui manoland ca nu pot spune ca e din cauza lui… pentru ca nu mi-a facut rau sa ma gandesc la ce imi […]


Lasă un răspuns

