Oare ajunge Mos Nicolae si aici?

Cu toate lucrurile zilnice si rutina nebuna ce s-a instalat, aproape uitam ca in seara asta vine Mosul Nicolae…

Anul asta nu imi fac ghetele cu crema. Nu am ghete, in primul rand, ca aici e prea cald pentru asa ceva. Doar pantofii sa mi-i fac, dar sunt noi nouti, ca nu am apucat sa ii port, deci n-au nevoie. Si pantofii sport sunt albi si curati, ca astia nu au praf aici. Papucii de casa? Doar sa ii spal…

Si apoi, chiar daca as avea ghete, chiar daca le-as lustrui, ce folos? Doar sa imi dezvolt brusc alter ego-ul spre o personalitate multipla si sa ma pacalesc singur. Nu cred ca as reusi, in asa timp scurt.

Imi aduc aminte cu enorm de multa placere de ziua asta. Cand eram copil si inca credeam ca vine un mosneag sa imi puna cadourile in ghete, tin minte ca incercam sa stau seara cat se poate de tarziu, doar, doar l-as prinde. Prima data, cred ca ai mei m-au trimis la somn, apoi m-au lasat pana adormeam oricum. Apoi, cand am crescut si stiam… situatia (ca „adevarul” era mai frumos cand eram mic), tot asteptam cadourile. Incercand sa obtin cat mai multe, ii faceam ghetele si mamei si tatalui: raritate, ca nu imi place activitatea respectiva, dar atunci avea un farmec aparte.

Apoi, plecand la facultate, au fost ani in care mi-am facut singur cadoul sau mi le facea prietena. Oricum, era atmosfera, puteam discuta cu amicii si colegii despre ce primiseram fiecare.

Acum, aici… nici nu stiu daca sa le explic colegilor americani ce si cum. Desi sunt decoratiuni de Sarbatori, desi a mai coborat un pic temperatura, tot nu ma simt intrat in atmosfera de sarbatori.

O sa ma gandesc eu la ceva micut, ce mi-ar placea si pe care cumva sa il cumpar fara sa imi dau seama…

Va urez sa va aduca Mosul lucruri frumoase, de la oameni asemenea! Ah, si sa imi spuneti pe urma ce v-a adus!

UPDATE: intre timp m-am dedublat si am ajuns si la un magazin, pentru ceva cumparaturi necesare si unele de placere. Pentru ca de mult imi era pofta de niste bomboane de ciocolata (gen praline etc), am zis sa iau o cutie, nu prea mare, nu prea mica. Am ajuns acasa, am descarcat din portbagaj, am mancat o cina intarziata si am ajuns in final si la bomboane. Cand am deschis cutia, sa vezi surpriza! Pe spatele capacului, o schema foarte precisa cu ce contin bomboanele. Nu stiu daca sa rad sau sa ma minunez. Dau mai jos poza, dati click pe ea pentru varianta mare, unde se pot citi bine numele bomboanelor cu pricina. La gust sunt OK, dar nu e chiar ciocolata belgiana sau torineza!

cimg6318.jpg

Bine, mi-am mai luat si capsuni (desi pretul e aproape obscen) si smochine.

9 Răspunsuri to “Oare ajunge Mos Nicolae si aici?”

  1. elenusa Says:

    iti trimit virtual in sandale niste ciocolatele, sosete si portocale🙂

  2. manoland Says:

    Saru-mana! Deja salivez! Sa vezi ce urat fac daca nu le gasesc cand ajung la apartament!

  3. mamadoina Says:

    Ce sa-ti fac dragul meu daca te-ai dus asa departe?
    Si mie imi lipseste febra acelor zile cind imi spune-ai sa il anunt pe Mosu sa nu iti mai aduca pulovere si anul asta. Dar nu pot sa uit ca cel mai mult te-ai bucurat cind ti-am luat o trusa de doctor…Erai in stare sa iti faci singur injectie. Sa dea Domnul si Mosu sa primesti numai ce iti doresti de la viata…

  4. manoland Says:

    Saru-mana de urari!

    Asta e, un pulover ar fi bun acum, dar doar ca simbol. Aici lumea umbla azi in pantaloni scurti si papuci de plaja.

    Si voua sa va fi adus macar sanatate, ca restul se rezolva!

    Va sarut cu drag!

  5. elenusa Says:

    Sosetele si portocalele cred ca le-au furat vecinii. bine ca ai gasit ciocolatelele😉

  6. manoland Says:

    Ma duc sa ii reclam! Mama lor de desculti!

  7. mihaelaz Says:

    Poza e frumoasa… dar e ciudat ca ma uit la cutia cu bomboane si nu mi se face pofta, desi am evitat prima data sa ma uit direct la bomboane. Poate pentru ca nu mai ai cum sa ti se faca pofta dupa ce citesti ceea ce e scris deasupra pozei. Mie mi-a adus multa tristete in suflet ceea ce ai postat… iti pot da cadourile mele de la mosu? Sau pot sa iti fac eu un cadou? Si nu vreau neaparat sa ai ghetele/sandalele/adidasii curati!

    In ciuda faptului ca esti departe, cred ca ar trebui sa pastrezi acele amintiri ce le ai cu mosu… si chiar daca suna ciudat, fa-ti tu cadourile pe care ti le doresti de la el… asta pentru ca poate daca vede ca inca il astepti va veni in alt an (suna ca povestile pentru copii)

    O zi cat mai frumoasa!

  8. adelix Says:

    Ce bine arata acele bomboane! Cred ca au fost super-gustoase.

  9. manoland Says:

    Adelix, unele da (cele cu jeleu de fructe), altele nu prea. Din ce am vazut, americanii nu prea consuma asa ceva, asa ca oferta e limitata.

    Per total, si-au facut treaba!


Lasă un răspuns

