În sfârşit, a decolat!

După două luni de amânări, senzori înlocuiţi şi tot aşa, naveta Atlantis a decolat de la baza Kennedy de aici, aproape, de la Cape Canaveral, la 2:45 ET. Din cauza plafonului jos de nori, nu am reuşit să fac prea multe poze, dar alea care sunt, vi le arăt.

Cam aşa se vede „cu ochiul liber”, din parcarea din faţa apartamentului.

Cu un pic de zoom

Poluarea…

Printre nori…

Deja nu se mai vede flacăra

Un crop dintr-o imagine anterioară. Se poate zări silueta navetei şi a rezervorului principal.

Cam asta a fost azi. Cam peste 2 luni ar trebui să fie următoarea lansare.

Pe curând!

PS: pentru versiuni mai mari ale pozelor, intraţi aici.

6 Răspunsuri to “În sfârşit, a decolat!”

  1. corbel Says:

    nu-mi vine să cred.. putem lăsa comentarii fără să ne loghinăm?😀
    așteptam de mult treaba aceasta :p

  2. Departe Says:

    Multumesc pt deschiderea comentariilor. Vroiam sa spun ca iti apreciez insemnarile, mai ales cele legate de alegeri. A, si sa iti spun ca sunt un cititor fidel. Cam atat🙂

  3. manoland Says:

    Va salut pe amândoi.

    Da, corbel, trebuie să îi mulţumeşti lui Departe pentru mesajul lăsat la Ştefan.

    Aşa că dezlănţuiţi-vă!

  4. nea_gica Says:

    Un comentariu care nu prea are legatura cu naveta. Daca ti-e dor de Ursus si Azuga, mici, sarmale, si zacusca, plus vin de Cotnari si Busuioaca, trage o fuga pina la mall-ul din Merritt Island. Vezi ca e un restaurant European Corner acolo cu toate chestiile mentionate mai sus. Au avut si Borsec pina acu o vreme, dar an cumparat eu toate sticlele🙂
    Baga un e-mail daca vrei detalii.

  5. manoland Says:

    E o fugă cam mare, că sunt vreo 40 de mile de la mine până acolo. O să văd eu cum fac.

    Din toată lista, mă interesează Ursus, mici, zacuscă şi vinul. Deci cam tot, deci o să ajung când o să pot.

    Mersi mult de info!

  6. M-am băgat şi eu un pic în oceanul Atlantic! « Land of mano Says:

    […] drumul de întoarcere, am ascultat de sfatul lui nea Gică (care a comentat aici) şi m-am oprit la restaurantul european din Meritt Island […]


Lasă un răspuns

