Florida se murează bine

Ori madam Fay asta vrea să meargă la Disney, ori nu mai are bani de benzină, că văd că s-a oprit a dracului lângă coasta de est a Floridei. Acolo e irisul ochiului furtunii, dar albul ochiului, ăla cu xantelasmă, e exact peste Orlando. Plouă aici de 2 zile continuu, de aseară a început şi vântul – o plăcere şi-o bucurie! În Melbourne, orăşel la vreo 40 de mile de Orlando, au fost inundaţii istorice, oameni evacuaţi. Păi de asta am plecat eu din RO, ca să dau de alte inundaţii?

Deja stă uşor apa în zonele unde e gazon, aşa că dacă mă vedeţi într-o barcă la TV, să îmi faceţi cu mâna!

Eu şed (fără să cujet tot timpul) în zona U.C.F.

Să auzim de uscat!

Postat in 1001 articole. Etichete: , , . 4 Comments »

4 Răspunsuri to “Florida se murează bine”

  1. cornel Says:

    păi.. hai la un vin pe/de pe insula lungă :p aici e uscat, soare si 25°C, adică o vreme superbă

  2. manoland Says:

    Bre, aş veni. Mi-a plăcut mult în Manhattan, ce am văzut din Brooklyn (din avion) e foarte fain, aşa că de ce nu? Deocamdată nu am bani de atâta aveon, dar punem la catastif şi plănuim.

    Şi ce vin zici că dai?

  3. cornel Says:

    Păi se găsesc multe feluri🙂 ori un zinfandel negru ori un chardonnay cu cozonac😀

    Ideal ar fi să prinzi vreo conferinţă/un workshop sau ceva pe banii facultăţii.. Şi dacă ai drum vreodată spre spre cshl.org lemme know.

    PS: Long Island nu prea are legatură cu Manhattanul

  4. manoland Says:

    OK, dar să fie chardonnay cum trebuie, adică demidulce. Am gustat un Chardonnaz de CA care era mai sec decat un Riesling de Murfatlar.

    Da, sper să obţin ceva rezultate comunicabile cât mai repede.

    Da, bre, ştiu si eu geografie. Am zis de Manhattan ptr că a fost prima chestie din NE US pe care l-am bătut cu piciorul.


Lasă un răspuns

