Cum e aia cu 99% transpiraţie?

Mă întreabă mulţi de ce îmi place Barack Obama şi de ce îmi doresc să câştige. Pe lângă faptul că deja începe să îmi fie teamă că nea McCain o să ne bage rapid în război cu Iran/Rusia/China (alegeţi voi!), vreau un om inteligent şi care a trebuit să muncească pentru ceea ce a realizat.

Mai mult decât atât, am pus mâna şi am citit: trecutul celor 2, cărţile scrise (2 pentru Obama şi 1 pentru McCain), platforma politică şi proiectele concrete.

Un articol din Washington Post îmi reîntăreşte concluzia că Obama e şi inteligent, dar ştie şi că trebuie să munceşti serios pentru a realiza ceva. Pentru necunoscătorii de engleză, vorbeşte despre cum a pregătit discursul care l-a lansat, cel de la convenţia democrată din 2004. Pentru cunoscători, merită citit, atât pentru a vedea şi aşa cine este BO, dar şi pentru a vedea ce înseamnă jurnalism.

În altă ordine de idei, bună alegerea lui Joe Biden pentru vicepreşedinte. Abia astept atacurile la McCain, care şi-a cam luat-o în cap, atât de tare încât nu mai are loc pentru informaţii triviale, gen câte case deţine.

2 Răspunsuri to “Cum e aia cu 99% transpiraţie?”

  1. cornel Says:

    Cam ce cărţi ai citit? Vad pe amazon vreo cîteva, cam multe despre sau scrise de BO.. Bănuiesc că una din ele este „Dreams from My Father”, right?

  2. manoland Says:

    Da, „Dream…” e autobiografia; a doua e „Audacity of Hope”. În rest, n-am citit cărţi scrise de alţii despre el. Am preferat să citesc platforma, propunerile etc.


Lasă un răspuns

