Bring it on!

Pentru o variantă HD, aici. Necesită nişte programe, dar merită!

UPDATE: O să încerc, în măsura timpului liber, să traduc discursul, pentru că devine deja istorie. Pentru necunoscătorii de engleză, spun pentru acum că a reuşit nu doar să îi păcălească pe toţi comentatorii politici, micşorând şiret aşteptările, dar i-a dat efectiv peste cap pe republicani, care anunţă că e posibil să amâne convenţia lor, ce trebuia să înceapă luni. Deh, cică ar fi vina lui Gustav! Mda, şi marmota…

UPDATE 2: Pentru o panoramă fantastică, pe site la NY TimesNY Times.

4 Răspunsuri to “Bring it on!”

  1. stefantalpalaru Says:

    Foarte bun discursul. Cât o fi plătit M$ să se folosească silverlight pt. video pe site’ul oficial?

  2. manoland Says:

    🙂 Nu contează cât au plătit. De altfel, se poate verifica provenienţa tuturor surselor financiare ale campaniei.

    Îmi place, merge fain treaba, calitate foarte bună şi se încarcă repede. În plus, au cameramanii lor, aşa că o să vezi unghiuri neprinse de televiziuni.

  3. cornel Says:

    Uite şi transcript-ul, să-ţi fie mai uşor la tradus:
    http://elections.nytimes.com/2008/president/conventions/videos/20080828_OBAMA_SPEECH.html

    Întradevar, un speech bun. Dar nu e suficient, zic eu.

    Eu am o problemă. Am eu impresia sau Romania sau ziariştii din Romania par a fi pro McCain? ex: http://morar.catavencu.ro/2008/08/29/e-tare-mccain-o-alegere-surprinzatoare/

  4. manoland Says:

    hehe, îmi dai de lucru!

    Da, nu mă surprinde treaba asta. La ce te aştepţi de la RO? Pune la socoteală rasismul feroce tipic românesc, adaugă iliescianismul cronic (că şi nea Ion tot cu experienţa îi dădea înainte) şi vei întelege ce şi cum.

    Ah, şi mai e şi argumentul complet tâmpit potrivit căruia guvernul din RO, aşa-zis de dreapta, ar avea mai multe de vorbit cu un preşedinte tot de dreapta, deci republican. Ce nu ştiu analiştii pulii mele este că treaba asta cu stânga-dreapta e cu totul altfel în US. Ca anecdotă, dacă află americanii republicani că partidul de dreapta în RO se cheamă „liberal”, atunci să vezi distracţie!🙂


Lasă un răspuns

